![]() |
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] حلوه جدا ومعبره عن الحاله النفسيه للي كتب الكلام وبلاش اقول اللي نقله او اللي عجبه ههههههههههه بجد كلمات بسيطه بس معبره جدا احبك في الله رنوده حبيبتي حبيبة قلبي ام عبدالله منوره يا غاليه والله وحشتيني ووحشني ردودك ومشاركاتك الجميله اضحك الله سنك ماشي احسبيها زي ما انت عايزه يا جميله المهم ان انا كتبتها امتى وفي اي وقت خلاص بقى عدت هذه الفتره الحمد لله بس على فكره انتِ عارفاني وعارفه دماغي كويس وعلى فكره كمان ديه كلماتي انا وهتلاقيني مبعتراها في اكتر من مكان ومش ليا دعوه لو حد كان اقتبسها من ورايا وبدون علمي الله يسهله بقى احبك الله الذي احببتيني فيه نورتي موضوعي المتواضع وزاد اضائه بطالتك الرائعه بوركتي وجوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان |
بجد انتي اللي كاتباها
انا بحسبها منقوله بس بجد كلماتها معبره قوي قوي احنا معانا شاعره كبيره صاحبه احاسيس مرهفه ربنا يقويكي يارب وييسر لك كل امر عسير |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] بجد انتي اللي كاتباها انا بحسبها منقوله بس بجد كلماتها معبره قوي قوي احنا معانا شاعره كبيره صاحبه احاسيس مرهفه ربنا يقويكي يارب وييسر لك كل امر عسير ايوه يا حبيبتي انا اللي كاتباها ربنا يبارك فيكِ ويكرمك يارب شاعره ايه بس ده حاجه بسيطه على قدي كدا شاكره مرورك العطر وكلماتك الجميله والرقيقه سلمتِ وسلمت يداكِ لما كتبت دائما منوره مواضيعي جوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان |
رينا رنودة قلبي من طول عمرك كلامك يجنن واحساسك عالي نيالها يلي كاتبتبلها هالكلمات حلوين جدا |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين جزَآكـ ْ آللَه خَيِرْ بًآركْ الله فيكْـ وًجعلهآ فيِ ميِزآن حسًنأتكْـ وًجعلَ مُستقرَ نَبِضّكْـ... |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم القلوب عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] رينا رنودة قلبي من طول عمرك كلامك يجنن واحساسك عالي نيالها يلي كاتبتبلها هالكلمات حلوين جدا تسلمي لي يا قلب رنوده أنت الأجمل والأروع حبيبتي نورتيني نسومتي ودائما مشاركتك جميله وبتسعدني جدااا جزاكِ الله خيرا |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زوجى جنتى عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين جزَآكـ ْ آللَه خَيِرْ بًآركْ الله فيكْـ وًجعلهآ فيِ ميِزآن حسًنأتكْـ وًجعلَ مُستقرَ نَبِضّكْـ... وعليكِ السلام ورحمه الله وبركاته جزاكِ الله بالمثل وأكثر وفيكِ بارك الرحمن نورتيني بمرورك العطر وكلماتك الطيبه ام ميار أسعدني مرورك جداااا لا حرمنا الله تواجدك الدائم بينا ومعنا بوركتي أخيتي |
| الساعة الآن 01:33 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة