![]() |
السلام عليكم
هذا يومي الاول والحمد لله انتظمت بس بصراحه من غير رياضه الجو ساقعه جدا جدا بس ان شاء الله استمر لاني عزمت وتوكلت علي الله انا ما اعرفش وزني قد ايه قبل كده وزنت نفسي في كذا مكان وكل جهاز يديني وزن مختلف بطلت اوزن من وقتها بس انا وزني زياده شويه كتير يعني ممكن اكون بالعب في التسعينات ههههههههه اول ما اتجوزت كنت 71 نفسي ارجع للرقم ده كنت نشيطه ومفيش تعب ولا ارهاق ان شاء الله ربنا ييسر الامور |
اقتباس:
ربنا يوفقك حبيبتى طيب انا كنت 80ونص والحمد لله نزلت 4كيلو ونص الاسبوع اللى فات ولسة هوزن بكرة ان شاء الله اشوف كام كيلو نزلت هو انا المفروض انزل 15 كيلو انا اللى عندى بطنى بس عشان الولادة بردة وانتى بقى عايزة تنزلى قد اية والله المستعان |
اقتباس:
انتى عارفة اخت جوزى كانت ماشية على رجيم وكانت بتمشى نص ساعة وتعمل مجهود فى الشقة والحمد لله خست انتى استمرى اسبوع على الرجيم وقوليلنا نزلتى قد اية وان شاء الله هغيرلك الرجيم الجمعة اللى جاية |
ان شاء الله باذن الله
انا تخنت من بعد الولاده التانيه وبرضو المشكله الكبري البطن موش بترجع خالص |
انا ولدت من فتره وبعاني برضه من مشكلة البطن بس بنزل تمرينات ايروبيكس وبحاول اخفف من اكلي والله المستعان
|
ربنا يوفقنا جميعا
|
اقتباس:
هتنضمى معانا ولا اية وقوليلنا وزنك كام |
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ما شاء الله أخواتي ربنا يوفقكم وتوصلوا للوزن اللي تتمنوه وان شاء الله تعينه بعض وتشجعه بعض وربنا ييسر اموركم اللهم آآآمين انا عندي اضافة صغيرة و طريفة اليومين دول يمكن خسيت ب 4 كيلو ليس بالرجيم لكن بالركض وراء جرو صغير عنده شهر تقريبا مجنني و طول اليوم و انا اركض لاني ما احب الكلاب اخافهم و ما احب يلمسني و انتم عارفين انه الكلاب تحب تلعق و تحتك بينا لذا تلاقيني اتجنب انه يلمسني ههههههه اهرب منه ابني فرضه عليه ههههههههههههه و انا طول اليوم في نشاط اركض كل ما حبيت انظف مكانه او اعطيه الاكل مش محتاجة اخصص رجيم اخذت فيما فيه الكفاية من الجيم هههههههههههههه الله يوفق الجميع حبيت اضحكم شوي بالتوفيق |
اقتباس:
جزاكى الله خيرا اختى الغالية على هالباسمة ربنا معاكى انا اخاف اعدى من جنبهم ربنا يعينك بس حبيبتى تربية الكلاب فى البيت حرام لغير الحراسة والله اعلم |
رد: تعالى نشجع بعض نخس
السلام عليكم ورحمه الله
اختي الحبيبه انا بنتي عمرها 16 سنه وعمله عمليه الزيده وبقه بطبها كبيره بعد العمليه ارجو المساعده برسام او اي كريمات للبطن |
| الساعة الآن 08:57 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة