منتدى روضة القرآن

منتدى روضة القرآن (http://rawdatelquran.com/vb/index.php)
-   الجمال والرشاقة (http://rawdatelquran.com/vb/forumdisplay.php?f=286)
-   -   تعالى نشجع بعض نخس (http://rawdatelquran.com/vb/showthread.php?t=4676)

omabdullah 5th January 2013 06:28 PM

السلام عليكم
هذا يومي الاول والحمد لله انتظمت بس بصراحه من غير رياضه الجو ساقعه جدا جدا بس ان شاء الله استمر لاني عزمت وتوكلت علي الله
انا ما اعرفش وزني قد ايه
قبل كده وزنت نفسي في كذا مكان وكل جهاز يديني وزن مختلف بطلت اوزن من وقتها بس انا وزني زياده شويه كتير يعني ممكن اكون بالعب في التسعينات ههههههههه اول ما اتجوزت كنت 71 نفسي ارجع للرقم ده كنت نشيطه ومفيش تعب ولا ارهاق ان شاء الله ربنا ييسر الامور

مؤمنةبربى 5th January 2013 08:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم الصبا (المشاركة 18514)
ماشاءالله رجيم من ورايا أنا أنا مو سمينه حيل بس لاني كنت حامل ووالده من كم شهر لسه وزني زايد

وبشارك معاكم بس من غير حبوب لاني اذا انتظمت على رجيم في الاكل مع رياضه بإذن الله حينزل وزني

بس انتو لازم تشجعوا بعض وتكتبو وزنكم وكل وحده تقولنا كم كيلو نزلت ,,,

بالتوفيق حبيباتي

اهلا بيكى معانا
ربنا يوفقك حبيبتى
طيب انا كنت 80ونص والحمد لله نزلت 4كيلو ونص الاسبوع اللى فات
ولسة هوزن بكرة ان شاء الله اشوف كام كيلو نزلت
هو انا المفروض انزل 15 كيلو انا اللى عندى بطنى بس عشان الولادة بردة
وانتى بقى عايزة تنزلى قد اية
والله المستعان

مؤمنةبربى 5th January 2013 08:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah (المشاركة 18517)
السلام عليكم
هذا يومي الاول والحمد لله انتظمت بس بصراحه من غير رياضه الجو ساقعه جدا جدا بس ان شاء الله استمر لاني عزمت وتوكلت علي الله
انا ما اعرفش وزني قد ايه
قبل كده وزنت نفسي في كذا مكان وكل جهاز يديني وزن مختلف بطلت اوزن من وقتها بس انا وزني زياده شويه كتير يعني ممكن اكون بالعب في التسعينات ههههههههه اول ما اتجوزت كنت 71 نفسي ارجع للرقم ده كنت نشيطه ومفيش تعب ولا ارهاق ان شاء الله ربنا ييسر الامور

ان شاء الله تخسى بسرعة
انتى عارفة اخت جوزى كانت ماشية على رجيم وكانت بتمشى نص ساعة وتعمل مجهود فى الشقة
والحمد لله خست
انتى استمرى اسبوع على الرجيم وقوليلنا نزلتى قد اية
وان شاء الله هغيرلك الرجيم الجمعة اللى جاية

omabdullah 5th January 2013 09:03 PM

ان شاء الله باذن الله
انا تخنت من بعد الولاده التانيه وبرضو المشكله الكبري البطن موش بترجع خالص

حبيبة الرحمن نغومه 6th January 2013 05:18 PM

انا ولدت من فتره وبعاني برضه من مشكلة البطن بس بنزل تمرينات ايروبيكس وبحاول اخفف من اكلي والله المستعان

حبيبة الرحمن نغومه 6th January 2013 05:19 PM

ربنا يوفقنا جميعا

مؤمنةبربى 6th January 2013 06:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيبة الرحمن نغومه (المشاركة 18557)
انا ولدت من فتره وبعاني برضه من مشكلة البطن بس بنزل تمرينات ايروبيكس وبحاول اخفف من اكلي والله المستعان

ربنا يعينك اختى ان شاء الله
هتنضمى معانا ولا اية
وقوليلنا وزنك كام

المحبة في الله 7th January 2013 10:28 AM

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ما شاء الله
أخواتي

ربنا يوفقكم وتوصلوا للوزن اللي تتمنوه
وان شاء الله تعينه بعض وتشجعه بعض
وربنا ييسر اموركم
اللهم آآآمين

انا عندي اضافة صغيرة و طريفة
اليومين دول يمكن خسيت ب 4 كيلو ليس بالرجيم لكن بالركض وراء جرو صغير عنده شهر تقريبا
مجنني و طول اليوم و انا اركض لاني ما احب الكلاب اخافهم و ما احب يلمسني و انتم عارفين انه الكلاب تحب تلعق و تحتك بينا لذا تلاقيني اتجنب انه يلمسني ههههههه
اهرب منه ابني فرضه عليه ههههههههههههه و انا طول اليوم في نشاط اركض كل ما حبيت انظف مكانه او اعطيه الاكل
مش محتاجة اخصص رجيم اخذت فيما فيه الكفاية من الجيم
هههههههههههههه
الله يوفق الجميع حبيت اضحكم شوي

بالتوفيق

مؤمنةبربى 7th January 2013 03:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحبة في الله (المشاركة 18580)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ما شاء الله
أخواتي

ربنا يوفقكم وتوصلوا للوزن اللي تتمنوه
وان شاء الله تعينه بعض وتشجعه بعض
وربنا ييسر اموركم
اللهم آآآمين

انا عندي اضافة صغيرة و طريفة
اليومين دول يمكن خسيت ب 4 كيلو ليس بالرجيم لكن بالركض وراء جرو صغير عنده شهر تقريبا
مجنني و طول اليوم و انا اركض لاني ما احب الكلاب اخافهم و ما احب يلمسني و انتم عارفين انه الكلاب تحب تلعق و تحتك بينا لذا تلاقيني اتجنب انه يلمسني ههههههه
اهرب منه ابني فرضه عليه ههههههههههههه و انا طول اليوم في نشاط اركض كل ما حبيت انظف مكانه او اعطيه الاكل
مش محتاجة اخصص رجيم اخذت فيما فيه الكفاية من الجيم
هههههههههههههه
الله يوفق الجميع حبيت اضحكم شوي

بالتوفيق

ههههههههههه
جزاكى الله خيرا اختى الغالية على هالباسمة
ربنا معاكى انا اخاف اعدى من جنبهم
ربنا يعينك
بس حبيبتى تربية الكلاب فى البيت حرام لغير الحراسة والله اعلم

احب ربي 20th September 2013 12:33 PM

رد: تعالى نشجع بعض نخس
 
السلام عليكم ورحمه الله
اختي الحبيبه انا بنتي عمرها 16 سنه وعمله عمليه الزيده وبقه بطبها كبيره بعد العمليه ارجو المساعده برسام او اي كريمات للبطن


الساعة الآن 08:57 AM.

Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd استضافة وبرمجة