![]() |
رد: تعالى نشجع بعض نخس
اقتباس:
بس والله انا مقدرش افيدك فى موضوع الادوية ونصيحة بلاش تديها ادوية من نفسك لازم دكتور بس عندى حل طبعا خليها تشرب المشروب السحرى اللى هو جنزبيل وكمون وقرفة بنسب متساوية وخلى الجنزبيل اكتر شوية مش كتير وتاخدى معلقة شاى على كوب ماء مغلى وطحتى شريحة ليمونة وغطى الكوباية لغاية مايدفى وتشربة قبل الفطار والغدا وتعمل تمارين البطن دى مهمة وهتساعد معاها جامد وان شاء الله تجيب نتيجة حلوة وبلاش تكتر من الدهون والحلويات بالتوفيق ياقلبى |
رد: تعالى نشجع بعض نخس
[frame="8 80"]بارك الله فيك تسلمي غاليتي :hear(172)::hear(172)::hear(172):[/frame] |
رد: تعالى نشجع بعض نخس
[frame="2 80"]بارك الله فيك غاليتي ...
جزاك الله الفردوس الاعلى[/frame] |
| الساعة الآن 08:58 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة