منتدى روضة القرآن

منتدى روضة القرآن (http://rawdatelquran.com/vb/index.php)
-   .❤. هو جنتكِ وناركِ .❤. (http://rawdatelquran.com/vb/forumdisplay.php?f=30)
-   -   كيف تعملى عمل لزوجك (http://rawdatelquran.com/vb/showthread.php?t=1802)

♥ renad ♥ 12th April 2012 03:05 AM

كيف تعملى عمل لزوجك
 
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
واحـــــد بيحـب زوجتــــــــــــــه اوووووووووووى وبيقـــولهــــا
انتى اكيـــــــــــد عملالى عمل علشان احبك الحب ده كله!!

فردت بتقوله اه عاملة لك عمل ^_^
..
..
.
.
.
.
...
أيوة طبعاً اومال يعني انت هتحبني الحب دا كله بالساهل !!
انا كل اول شهر باخذ مبلغ معين كده واديه للشيخ بتاع الجامع اللي ورانا ...

علشان يطلعه صدقة بنية دوام سعادتنا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
وباخد أي حاجة فيها عرقك (( قَطَرك يعني )) ..
واغسلها واكويها وارجعهالك معطرة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
وانا بعمل لك الأكل بقعد اقرا عليه شوية كلام ..
أيووووووون .. بقعد اقول يااااااااارب يطلع حلو علشان هو تعبان طول النهار في شغله و جعان
ونفسي أوي ابسطه عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


وبحط لك في هدومك حجاب .. مش حجاب واحد لأ كتييييييير
علشان كل ما تيجي تطلع حاجة من جيبك تلاقي ورقة بقولك فيها
" بحبك " أو " وحشتني " أو " خلي بالك منى .. انا ماليش غيرك "

وكل يوم قبل ما تخرج بقعد اقرا أدعية في سري

واستودعك وادعي ربنا يحرسك ويحميك
بذمتك مش عَمل جامد وما يخرش الماية
واحسن من بتاع ام حزمبل واشتاتا أشتوت ؟؟
لأ وايه .. احلى حاجة في العمل ده
انك كل ما تصلي وتتوضى و تقرأ قرآن سوا العمل مفعوله يزيد مش بيبطل

ايه رايكم لو الموضوع عجبكم ياريت نعمل كلنا كدا ونوصى كل ما نعرفه
دمت بودكم وحبكم


نسيم الصبا 14th April 2012 08:30 PM

هههههههههه ,,, بجد ضحكت من قلبي بصراحه عمل لازم كلنا نعمله لأزواجنا ,,,

جوزيتي الجنه حبيبتي وسعيده جدا بتواجدك بيننا ولاتحرمينا جديدك ,,


أهلا وسهلا بك

♥ renad ♥ 14th April 2012 08:46 PM

نسيم الصباح
 




نحن واياكى اختى الغاليه

نورتينى بمرورك حبيبتى


نسيم القلوب 17th April 2012 09:49 PM

حبيبتي الغالية اهلا وسهلا بك في صفحات الحياة الزوجية اضحك الله سنك يا حبيبتي خاصة (اشتاتا اشتوت) لانها اصبحت موضة عصر هالايام عند النساء مع الاسف بارك الله بك وجعلنا نعمل لازواجنا مثل ما قلت وليس اشتاتا اشتوت
موضوع مميز ويستحق التثبيت

♥ renad ♥ 18th April 2012 03:02 AM

نسيم الصبا
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم الصبا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هههههههههه ,,, بجد ضحكت من قلبي بصراحه عمل لازم كلنا نعمله لأزواجنا ,,,

جوزيتي الجنه حبيبتي وسعيده جدا بتواجدك بيننا ولاتحرمينا جديدك ,,


أهلا وسهلا بك



جزانا واياك حبيبتى

نورتينى بمرورك الجميل

ورزقك الفردوس الاعلى ان شاء الله

♥ renad ♥ 18th April 2012 03:07 AM

نسيم القلوب
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم القلوب عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حبيبتي الغالية اهلا وسهلا بك في صفحات الحياة الزوجية اضحك الله سنك يا حبيبتي خاصة (اشتاتا اشتوت) لانها اصبحت موضة عصر هالايام عند النساء مع الاسف بارك الله بك وجعلنا نعمل لازواجنا مثل ما قلت وليس اشتاتا اشتوت
موضوع مميز ويستحق التثبيت

اهلا بك حبيبتى بارك الله فيك
جزاك الله خيرا على مرورك الجميل
ورزقك الفردوس الاعلى

أم حفص 18th April 2012 08:23 AM

سدد الله على الخير خطاك ....
ونفع بك الإسلام و المسلمين

♥ renad ♥ 18th April 2012 09:28 AM

ام حفص
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم حفص عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
سدد الله على الخير خطاك ....
ونفع بك الإسلام و المسلمين







جزاك الله خيرا اختى الغاليه

ام حفص

كم تسعدينى بمرورك الجميل



على موضوعاتى المتواضعه

نفعنا به واياك



Gewyreia 24th May 2012 10:47 PM


ههههههههه والله ضحكت من كل قلبى
فعلا عمل جميل ولذيذ
ولازم نعمله لأزواجنا
جزاك الله خيرا
من عنوانه خضنى وخلانى لازم ادخل اقرأه


♥ renad ♥ 1st June 2012 11:53 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gewyreia عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

ههههههههه والله ضحكت من كل قلبى
فعلا عمل جميل ولذيذ
ولازم نعمله لأزواجنا
جزاك الله خيرا
من عنوانه خضنى وخلانى لازم ادخل اقرأه

جزاك الله خيرا
اختى جويريه
اسعديني بمرورك العطر
بارك الله فيك
واسعدك فى الدنيا والآخره
بعد الشر حبيبتى عليك
معلش هو العنوان خدعه لشد القارئ للموضوع
نفعنا الله واياك به





أم أدهم 19th August 2012 02:00 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله فعلا عمل حلو ياريت كلنا نعمل كده
جزاكى الله خير ونفع بك

♥ renad ♥ 19th August 2012 03:03 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم أدهم عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
والله فعلا عمل حلو ياريت كلنا نعمل كده
جزاكى الله خير ونفع بك




وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
أختي أم أدهم
نورتي موضوعي المتواضع وزاد إضائه بطالتك
جزانا الله وإياك
نفعنا الله به وإياك
جوزيتي الجنه

زوجى جنتى 15th February 2013 05:55 AM

بجد جميل جدا جدا جدا

ماشاء الله

جزاك الله خير

♥ renad ♥ 23rd February 2013 03:36 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زوجى جنتى عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بجد جميل جدا جدا جدا

ماشاء الله

جزاك الله خير
تسلمي ام ميار
أنتِ الأجمل
نورتيني بمرورك العطر
وكلماتك الطيبه اللي أدخلت على قلبي السرور
جزاكِ الله بالمثل وأكثر
بوركتي أخيتي



الملاك الطموح 12th July 2013 06:12 PM

يسلمو حبيتي
موضوع رائع وراقي جدا
شوشو

♥ renad ♥ 9th August 2013 08:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الملاك الطموح (المشاركة 32117)
يسلمو حبيتي
موضوع رائع وراقي جدا
شوشو

الأروع هو مرورك نفسه حبيبتي شوشو
سلمكِ ربي من كل سوء
نورتيني بمرورك العطر وكلماتك الطيبه
جزاكِ ربي خير الجزاء
وسعيده جدااا بتواجدك معنا
وننتظر منكِ كل ما هو جديد ومُفيد منكِ



فوفو الحفر 14th September 2013 06:54 AM

ماشاءالله
رووووووووووعه
بارك الله فيك
وسلمت اناملك
:p7691::p7691::p7691::p7691::p7691:

دمعة تائبة 14th September 2013 08:44 AM

أضحك الله سنك رنود الشقية
جزاك الله خير
أعمال طيبة
وروعة
عقبال ما تعمليها لزوجك يا شقية
أنت وجميع بنات المسلمين


الساعة الآن 06:16 PM.

Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd استضافة وبرمجة