منتدى روضة القرآن

منتدى روضة القرآن (http://rawdatelquran.com/vb/index.php)
-   - الشعر و القصائد و القصص و همس الكلمات وعذب الخواطر (http://rawdatelquran.com/vb/forumdisplay.php?f=299)
-   -   بقايا أمنيةِ (http://rawdatelquran.com/vb/showthread.php?t=3931)

♥ renad ♥ 10th November 2012 12:16 AM

بقايا أمنيةِ
 
مازال في قلبي بقايا .. أمنية

أن نلتقي يوماً ويجمعنا .. الربيع

أن تنتهي أحزاننا

أن تجمع الأقدار يوماً شملنا

فأنا ببعدك أختنق
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


لم يبقَ في عمري سوى لحظات اعيشها

أيامي الحيرى تذوب مع الليالي المسرعة
وتضيع أحلامي على درب السنين الضائعة

بالرغم من كل هذا أحبك مثلما كنا .. وأكثر
مازال في قلبي.... بقايا أمنية


عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]






أن يجمع الأحباب درب تاه منا .. من سنين
القلب ينادي كم يشتاق اليكم
وكم يشتاق الحنين







عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]





يا دربنا الخالي لعلك تذكر أشواقنا

في ضوء القمر قد جفت الأزهار فيك

وتبعثرت فوق أكف القدر .
عصفورنا الحيران تعب .. من السهر
قد ضاق بالأحزان بعدك .. فانهمر

بالرغم من كل هذا أحبك مثلما كنا واكثر

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



في كل يوم تكبر الأشواق في أعماقنا..


فأعود أنشد للهوى ألحاني قطع الزمان رنينها فتوقفت
وغدت بقايا أمنيةٍ
في كل يوم ننسج الأحلام من أحزاننا..

يوماَ ستجمعنا الليالي مثلما كنا ..
وعلى جبينك تنتهي أحزان
ونعود نذكر أمسيات ماضية

وأقول في عينيك أعذب أغنيةٍ


وآآآه يا قلبي .. آآآه يا قلبي
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


مما راق لي

اتمنى من الله كلماتي تعجبكم
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



أمه لله 10th November 2012 10:22 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
ماشاء الله عليكي أبيات تعلو الآفاق بجمالها
اسأل الله أن يجعلها في ميزان حسناتك

ام ريم 10th November 2012 12:52 PM

ما شاء الله كلمات جميله جدا


من انسانه شديده الرقه

فأنا ريناد حبيبتي من اشد

المعجبين ب
رقتك واحساسك

العالي


دمتي متألقه دوما حبيبتي

أم محمد 11th November 2012 03:06 AM

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

♥ renad ♥ 14th November 2012 11:09 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمه لله عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بسم الله الرحمن الرحيم
ماشاء الله عليكي أبيات تعلو الآفاق بجمالها
اسأل الله أن يجعلها في ميزان حسناتك



جزاكِ الله خيرا

أختي أمه لله
مرورك نورني وزاد الموضوع إضائه بطالتك
وانت الأجمل أخيتي
بارك الله فيكِ
ولا تحرمينا من ها الطاله
جوزيتي الفردوس الأعلى من الجنان




♥ renad ♥ 14th November 2012 11:20 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام ريم عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ما شاء الله كلمات جميله جدا


من انسانه شديده الرقه

فأنا ريناد حبيبتي من اشد

المعجبين ب
رقتك واحساسك

العالي


دمتي متألقه دوما حبيبتي

انتِ الأجمل حبيبتي ام ريم
ربنا يبارك فيكِ
ده من زوقك والله
انا كل ده مش ممكن ليه يعني انا مش كدا
كدا حتخليني أخد في نفسي ؟؟؟؟
جزاكِ الله خيرا
مرورك نورني وزاد الموضوع إضائه بطالتك الجميله
دائما منوراني



♥ renad ♥ 14th November 2012 11:28 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم محمد عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


الله يسلمك من كل شر ومكروه
جميله جدااا عشره على عشره
ده انا على كدا من الأوائل بقى عشان اخدت الدرجه النهائيه

حبيبتي
أم محمد

جزاكِ الله خيرا
على مرورك العطر
اللي دائما بيزيد مواضيعي إضائه بطالتك
بوركتي أخيتي



Gewyreia 1st December 2012 10:41 AM

كلمات جميله جدااا
بارك الله فيكِ
وجعلها الله في ميزان حسناتك
دُمتِ متميزه بمواضيعك
تقبلي مروري
أخيتي ريناد


omabdullah 1st December 2012 04:24 PM

حلوه جدا ومعبره عن الحاله النفسيه للي كتب الكلام وبلاش اقول اللي نقله او اللي عجبه ههههههههههه
بجد كلمات بسيطه بس معبره جدا


احبك في الله رنوده حبيبتي

♥ renad ♥ 1st December 2012 08:17 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gewyreia عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
كلمات جميله جدااا
بارك الله فيكِ
وجعلها الله في ميزان حسناتك
دُمتِ متميزه بمواضيعك
تقبلي مروري
أخيتي ريناد

وفيكِ بارك الرحمن
اختي
انتِ الاجمل
ومرورك الاروع
سلمتِ وسلمت يداك
وشاكره مرورك العطر
اللي زاد الموضوع اضائه بها الطاله
بوركتي وجوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان



♥ renad ♥ 1st December 2012 08:48 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حلوه جدا ومعبره عن الحاله النفسيه للي كتب الكلام وبلاش اقول اللي نقله او اللي عجبه ههههههههههه
بجد كلمات بسيطه بس معبره جدا


احبك في الله رنوده حبيبتي


حبيبة قلبي ام عبدالله
منوره يا غاليه
والله وحشتيني ووحشني ردودك ومشاركاتك الجميله
اضحك الله سنك
ماشي احسبيها زي ما انت عايزه يا جميله
المهم ان انا كتبتها امتى وفي اي وقت خلاص بقى عدت هذه الفتره
الحمد لله
بس على فكره انتِ عارفاني وعارفه دماغي كويس
وعلى فكره كمان ديه كلماتي انا وهتلاقيني مبعتراها في اكتر من مكان
ومش ليا دعوه لو حد كان اقتبسها من ورايا وبدون علمي
الله يسهله بقى
احبك الله الذي احببتيني فيه
نورتي موضوعي المتواضع وزاد اضائه بطالتك الرائعه
بوركتي وجوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان






omabdullah 2nd December 2012 10:26 AM

بجد انتي اللي كاتباها
انا بحسبها منقوله
بس بجد كلماتها معبره قوي قوي
احنا معانا شاعره كبيره صاحبه احاسيس مرهفه
ربنا يقويكي يارب وييسر لك كل امر عسير

♥ renad ♥ 6th December 2012 10:02 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بجد انتي اللي كاتباها
انا بحسبها منقوله
بس بجد كلماتها معبره قوي قوي
احنا معانا شاعره كبيره صاحبه احاسيس مرهفه
ربنا يقويكي يارب وييسر لك كل امر عسير

ايوه يا حبيبتي انا اللي كاتباها
ربنا يبارك فيكِ ويكرمك يارب
شاعره ايه بس
ده حاجه بسيطه على قدي كدا
شاكره مرورك العطر
وكلماتك الجميله والرقيقه
سلمتِ وسلمت يداكِ لما كتبت
دائما منوره مواضيعي
جوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان



نسيم القلوب 20th February 2013 05:22 PM

رينا رنودة قلبي من طول عمرك كلامك يجنن واحساسك عالي
نيالها يلي كاتبتبلها هالكلمات حلوين جدا


زوجى جنتى 20th February 2013 05:43 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين
جزَآكـ ْ آللَه خَيِرْ
بًآركْ الله فيكْـ
وًجعلهآ فيِ ميِزآن حسًنأتكْـ
وًجعلَ مُستقرَ نَبِضّكْـ...

♥ renad ♥ 23rd February 2013 03:46 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم القلوب عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
رينا رنودة قلبي من طول عمرك كلامك يجنن واحساسك عالي
نيالها يلي كاتبتبلها هالكلمات حلوين جدا

تسلمي لي يا قلب رنوده
أنت الأجمل والأروع حبيبتي
نورتيني نسومتي
ودائما مشاركتك جميله وبتسعدني جدااا
جزاكِ الله خيرا



♥ renad ♥ 23rd February 2013 03:50 AM

اقتباس:


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زوجى جنتى عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين
جزَآكـ ْ آللَه خَيِرْ
بًآركْ الله فيكْـ
وًجعلهآ فيِ ميِزآن حسًنأتكْـ
وًجعلَ مُستقرَ نَبِضّكْـ...

وعليكِ السلام ورحمه الله وبركاته
جزاكِ الله بالمثل وأكثر
وفيكِ بارك الرحمن
نورتيني بمرورك العطر
وكلماتك الطيبه ام ميار
أسعدني مرورك جداااا
لا حرمنا الله تواجدك الدائم بينا ومعنا
بوركتي أخيتي





الساعة الآن 01:24 AM.

Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd استضافة وبرمجة