![]() |
مشكلة فى الاب توب
عندى مشكلة فى الاب توب كل لما اضع سلك النت فى اللاب يتعطل الماوس وما يرضى يشتغل
هل فيه حل ؟؟ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] |
| الساعة الآن 05:22 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة