![]() |
مشكله بتسطيب برنامج كوريل فيديو ستديو اى اصدار كله بيعمل نفس المشكله دى
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته المره دى انا بقى اللى هسأل :) سطبت برنامج الكوريل فيديو ستديو x7 وشغال بيه تمام على ويندوز8.1 لما سطبت ويندوز7 اتهبل ومش عاوز يشتغل وبيجيب المشكله دى عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] مسحتو وسطبتو كثييييير وقفلت النت وبرنامج الفيرس وعملت شويه رياضه كدا وبرضه هو حالف انه ما يشتغل قولت اجرب اديلو معلقه عسل نحل على الريق يمكن يشتغل :) منتظر الاجابه يا جماعه عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] |
| الساعة الآن 07:34 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة