منتدى روضة القرآن

منتدى روضة القرآن (http://rawdatelquran.com/vb/index.php)
-   شروحات البرامج و الانترنت __________________________ شروحات (http://rawdatelquran.com/vb/forumdisplay.php?f=377)
-   -   مشكله بتسطيب برنامج كوريل فيديو ستديو اى اصدار كله بيعمل نفس المشكله دى (http://rawdatelquran.com/vb/showthread.php?t=219028)

ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران 18th March 2016 12:22 PM

مشكله بتسطيب برنامج كوريل فيديو ستديو اى اصدار كله بيعمل نفس المشكله دى
 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

المره دى انا بقى اللى هسأل :)

سطبت برنامج الكوريل فيديو ستديو x7 وشغال بيه تمام على ويندوز8.1
لما سطبت ويندوز7 اتهبل ومش عاوز يشتغل
وبيجيب المشكله دى
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مسحتو وسطبتو كثييييير
وقفلت النت
وبرنامج الفيرس
وعملت شويه رياضه كدا وبرضه هو حالف انه ما يشتغل
قولت اجرب اديلو معلقه عسل نحل على الريق يمكن يشتغل :)
منتظر الاجابه يا جماعه


عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]


الساعة الآن 07:34 AM.

Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd استضافة وبرمجة