![]() |
ادخلوا ادخلوا ادخلوا والله ما هتندموا
متخرجيش بعد ما دخلتى الا ما تصلى على النبى على قدر حبك للرسول على قد ما هتصلى عليه اللهم صلى وسلم على محمد وعلى اله وصحبه وسلم تسليما كثيرا اللى تدخل وتصلى على النبى فى نفسها ومتكتبهاش مش هتاخد حسنات قد اللى كتبت نتحدى من حسانتها اكتر للوصول الينا ومتابعة كل جديد اكتبي بمحرك البحث (منتدى عـدلات) او (3dlat) عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] |
| الساعة الآن 05:07 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة