![]() |
منتديات امرها غريب
بعض المنتديات لكى تسجل بها عليك ان تكتب اسمك الحقيقي و مكانك و وظيفتك
ما الهدف من ذلك؟ الواحد حاسس انه بيتعمل له ملف فى امن الدوله هههههههههههههههههههههههههههههههه معلوم ان العالم الافتراضى يقوم المستخدمون غالبا بوضع اسماء مستعارة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] |
| الساعة الآن 11:47 PM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة