![]() |
200 شهيد و 5000 جرحا فى مجزرة رابعة العدوية أول يوم تفويض
[frame="7 80"] قالت المحامية القبطية نيفين ملك عضو جبهة الضمير، إن "أول يوم بعد التفويض مذبحة جديدة قرب اعتصام رابعة العدوية ونحو 200 قتيلاً وأكثرمن 5000 آلاف مصاب". وأضافت ملك، في تدوينة لها عبر فيس بوك: الدماء بحر من الجنون إذا انزلقنا فيه لن نستطيع أن ننجوا وسيغرق الجميع في ذلك البحر اللزج، مشيرة إلى أنه من السهل فتح باب لحرب، ولكن أصعب ما يكون إنهاؤها وغلق أبوابها الجحيمية.. المجد لشهداء الوطن وحفظ الله مصرنا الغالية من كل شر. [/frame] |
هنقول ايه غير حسبنا الله ونعم الوكيل
يارب يارب يااااااارب ياقادر ياجبار يارب يتحرق قلب السيسى على اولاده ويدوق اللى عملو فينا يااااااااااااااااااااااارب والله كل الدم ده فى رقبه الناس اللى فوضوه ززييه بالظبط يارب مالناش غيرك |
حسبنا الله ونعم الوكيل
{ وَلَا تَحْسَبَنَّ اللهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ } |
| الساعة الآن 06:12 PM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة