![]() |
وبعدين يا دنيا معاكي ...
وبعدين يا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] معاكي هو انا كل محلم حلم جميل تخطفي يا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] الحلم؟ وينطفي من حواليا النور ويصبح قلبي من تاني مهجور ***** انا مش طالب منك يا دنيا فلوس ولا قصور انا طالب منك تسيبيلي القلب الحنون كتير يا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] عليا ولا مستخسراها فيا ***** عجبي عليك يا زمن ماشي بالمقلوب ده اللي يطلب منك يا زمان قلب طيب وحبوب تديله فوق دماغه وتسرق منه احلامه تقلقه في صحيانه وتسرق منه حتى احلامه ***** كفاكي بقى يا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] غرور كان حلم يا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] قلبتيه لكابوس كان امل يا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] قلبتيه الى انكسار مهنش عليكي يا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] اني اعيش مستور مع قلب طيب عطوف حنون ***** من تاليفى |
بارك الله فيك ...
وجعله فى ميزان حسناتك .. ونفع بك ... |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جزاكِ الله الفردوس الاعلى حبيبتى فى الله ام حفص نورتى موضوعى المتواضع بارك الله فيكِ واحسن اليكِ يارب العالمين |
بسم الله الرحمن الرحيم
همة رائعة حبيتي واصلي هذا الجهد نسأل الله لك التوفيق |
اسمحي لي ابدي اعجابي بقلمك وتميزك واسلوبك الراقي وتالقك ...
|
جزاك الله خيرا اختى تسلم يداك ,,, على الكلام الرائع فى انتظار المزيد ورزقك الله الفردوس الاعلى |
بسم الله الرحمن الرحيم
جزاك الله خير ونفع بك وحقق الله مبتغاك |
| الساعة الآن 06:24 AM. |
Powered by vBulletin Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
استضافة وبرمجة