ما شاء الله أختى الغاليه أم جاسم
وصلته للرحله السادسه
ده انا طلعت غائبه بقالى كتييييير عن منتدانا الجميل
الحمد لله
سلمت يداك على الرحالات الجميله فعلا
لفينا أجمل البلاد واحنا فى مكاننا
ما شاء الله تبارك الرحمن
شو ها الجمال سبحان الخالق
فعلا يكفى ان الرحله مع أجمل وأحلى أخت أم جاسم
وخصوصا ليبيا يكفى أن أغلى أخت منها
وإن شاء الله نكون فى زياره بصحبتك يالغاليه
وفى إنتظارك بأجمل ما تقدمينه وأجمل بلاد العالم
بارك الله فيك على مجهودك الرائع
جعله الله فى موازين حسناتك