السلام عليكم ورحمه الله وبركاته والله فكره رائعه وممتازه
بس انى مشكلتى عندى فطور فى الطاعه عامه نفسى اكون مع الله زى الاول وافضل
بصراحه جربت لما ازيا تحسى انى ربك راضى عنك
دعواتكم بس باذن الله هرجع تانى لصيام الاثنين والخميس
وهبدا بكثره الاستغفار
وهحاول ارجع تانى مع الصحبه الطيبه ودعواتكم
|