اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة همسة حق
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة renad
اقتباس:
المشاركة
حبيبة قلبي هموسه الغاليه
جزاك الله خيرا
بتسعديني جدا وانتي منوره صفحتي المتواضعه
اللى على قدي
وربنا ينفعنا بها وإياك
واكون فعلا قدرت أفيدكم
حبيبتي بخصوص الكريم أو المرهم لإزاله آثار الجرح إلى الآن
ما فى نوع لإزالتها تماما ولكنها بتزول بمرور الوقت
المهم إلحاق معالجه الجرح فى وقته لعدم تبقي
اى آثار له فيمابعد
وأتمنى أن أكون قدرت أفيدك
وإن شاء الله أول لما أوصل لهذه المعلومه
سوف أبلغك فى التو واللحظه
وأنا فعلا ببحث عن كل ما هو جديد
بارك الله فيك غاليتي
وفيكِ بارك الرحمن حبيبتي رنودة
ألف شكر حبيبتي على ردك على السؤال
اكيد افدتيني وكلامك كله صحيح حبيبتي
جزاكِ الله كل خير
وأسأل الله لكِ الشفاء العاجل غاليتي
ربنا لا يحرمنا منك ومن معلوماتك القيمة
بحفظ الله ورعايته حبيبتي
تسلميلى هموسه الجميله
الحمد لله حبيبتى ان قدرت افيدك وأوصل معلومه
بارك الله فيك
وفى متابعتك الرائعه للمواضيع واهتمامك
وجزاك الله خيرا لدعاءك لى وما اتحرم منك ابدا