اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gewyreia
ههههههههه والله ضحكت من كل قلبى
فعلا عمل جميل ولذيذ
ولازم نعمله لأزواجنا
جزاك الله خيرا
من عنوانه خضنى وخلانى لازم ادخل اقرأه
جزاك الله خيرا
اختى جويريه
اسعديني بمرورك العطر
بارك الله فيك
واسعدك فى الدنيا والآخره
بعد الشر حبيبتى عليك
معلش هو العنوان خدعه لشد القارئ للموضوع
نفعنا الله واياك به