عرض مشاركة واحدة
قديم 3rd June 2012   #8
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 260

Gewyreia will become famous soon enough

افتراضي

      

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة renad
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gewyreia
بارك الله فيك اختى

معلومات مفيده
جعلها فى ميزان حسناتك
لكن من فضلك لى سؤال
كيف وامتى اعرف الجرح يحتاج الى خياطه ام لا
جزاك الله خيرا
واسف على الاطاله



جزاك الله خيرا حبيبتى جويريه
على مرورك العطر
لا حبيبتى لا اطالتى ولا حاجه انتى نورتينى
وانا تحت أمرك فى اى شئ وأى استفسار
حبيبتى بخصوص سؤالك
الجرح لو سطحى بمعنى فى أول طبقه من الجلد لا يحتاج لخياطه
أما لو كان غويط بمعنى ان الطبقات اللى تحت الجلد السطحى واضحه وظاهره
وفى جزء من الطبقات الداخليه خارجه عن الطبيعى ده يحتاج لخياطه
وبسرعه يتخيط فى خلال 24ساعه الأولى من الإصابه لأنى الجرح يبقى سهل فى الخياطه وهو حى ليسه أومعنى تانى يكون سخن
لكن مشاكله تزيد لو كان عدت اول 24 ساعه عليه
وأتمنى أن أكون قدرت أفيدك بالرد

حبيبتى أعتذر عن تأخيرى فى الرد على سؤالك

سامحيينى
بارك الله فيك
شكرا أختى ريناد
على أهتمامك وردك على سؤالى
بارك الله فيك
وجعله فى ميزان حسناتك
وأعتذر لتعبك معايا
Gewyreia غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس