اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة renad
ما شاء الله تبارك الرحمن
سبحان الخالق
مناظر فى غايه الجمال والروعه
لو مش شفناها فى الدنيا
ان شاء الرحمن هنشوفها فى الفردوس الأعلى
بارك الله فيك أمي
وجعله الله فى ميزان حسناتك
آآآآمين حبيبتي .. ريناد
رزقك الله الفردوس الأعلى
شكرا لمرورك غاليتي
حفظك الباري