عرض مشاركة واحدة
قديم 4th September 2012   #14
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 0

ام جنة will become famous soon enough

افتراضي

      

انا اول يوم ليا هنا فالمنتدى ودخلت لقيت كل اللى بيرد ام مراقبين او مشرفين مكدبش عليكم انا خوفت بس جمدت قلبى كدة وقلت بسم الله

ممكن اقولكم راى من واقع تجربه انا عشتها فعلا

مع شخصيه واحده كانت غاليه عليا جدا

كنت الاول بعاتب وقول انى هرحل وهى ترفض الرحيل واسمح ورجع بس من كتر الجرح قررت ارحل من غير ما اعاتب عشان الواحد ساعات بيزهق من العتاب او شايف انه مفيش فايده من العتاب
او العتاب مش هيغير من القرار شىء
زى ما تقولى كدة عملا تنفخى فى ابرة مخرومه
وعشان مش تغلطى فحد وتجرحى حد فبرحل من غير عتاب

وبما انى عشت الاتنين
الرحيل بعد العتاب
والرحيل بدون عتاب

فمن راى الرحيل منغير عتاب اريح بكتيييييييييييير
زتقبلوا مرورى
ام جنة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس