انا اول يوم ليا هنا فالمنتدى ودخلت لقيت كل اللى بيرد ام مراقبين او مشرفين مكدبش عليكم انا خوفت بس جمدت قلبى كدة وقلت بسم الله
ممكن اقولكم راى من واقع تجربه انا عشتها فعلا
مع شخصيه واحده كانت غاليه عليا جدا
كنت الاول بعاتب وقول انى هرحل وهى ترفض الرحيل واسمح ورجع بس من كتر الجرح قررت ارحل من غير ما اعاتب عشان الواحد ساعات بيزهق من العتاب او شايف انه مفيش فايده من العتاب
او العتاب مش هيغير من القرار شىء
زى ما تقولى كدة عملا تنفخى فى ابرة مخرومه
وعشان مش تغلطى فحد وتجرحى حد فبرحل من غير عتاب
وبما انى عشت الاتنين
الرحيل بعد العتاب
والرحيل بدون عتاب
فمن راى الرحيل منغير عتاب اريح بكتيييييييييييير
زتقبلوا مرورى
|