اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم الصبا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام جنة
انا اول يوم ليا هنا فالمنتدى ودخلت لقيت كل اللى بيرد ام مراقبين او مشرفين مكدبش عليكم انا خوفت بس جمدت قلبى كدة وقلت بسم الله
ممكن اقولكم راى من واقع تجربه انا عشتها فعلا
مع شخصيه واحده كانت غاليه عليا جدا
كنت الاول بعاتب وقول انى هرحل وهى ترفض الرحيل واسمح ورجع بس من كتر الجرح قررت ارحل من غير ما اعاتب عشان الواحد ساعات بيزهق من العتاب او شايف انه مفيش فايده من العتاب
او العتاب مش هيغير من القرار شىء
زى ما تقولى كدة عملا تنفخى فى ابرة مخرومه
وعشان مش تغلطى فحد وتجرحى حد فبرحل من غير عتاب
وبما انى عشت الاتنين
الرحيل بعد العتاب
والرحيل بدون عتاب
فمن راى الرحيل منغير عتاب اريح بكتيييييييييييير
زتقبلوا مرورى
أهلا وسهلا بك حبيبتي أم جنه وأسعدنا أكيد مرورك غاليتي بالفعل اكثر المتواجدات هم المراقبين والاداريين حاليا بسبب انه كثير منا يمر بظروف ولا انكر انه يوجد اهمال مننا جميعا باتجاه المنتدى مع انه منتدى
اسلامي نسائي رائع ومفيد لكنه يحتاج لمتابعه وتنشيط والله المستعان ,,,,
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
أهلا وسهلا حبيبتي أم جنه
نورتي المنتدي
حبيبتي زي ما قالت مديرتنا الغاليه نسيم الصبا
ولكن حبيبتي لي مشاركه بسيطه
الموضوع اطرح لكل اللي في المنتدي ولا يقتصر على المديرات والمراقبين والمشرفات فقط
ولكن للعضوات كمان وكنا نتمني مشاركاتهم معنا ولا يقتصر الموضوع علي المديرات والمراقبين والمشرفات فقط
ولكن نأمل ان شاء الله ان الكل يشاركنا ويفيد بمشاركاته ويستفيد من مشاركات الأخرين
ولا تخافي يا حبيبتي ادخلي أي موضوع وشاركي فيه بقلب جامد
وننتظر منك الجديد
وأكرر ترحيبي بيك نورتينا ويسرنا وجودك بينا