اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام ريم
ما شاء الله كلمات جميله جدا
من انسانه شديده الرقه
فأنا ريناد حبيبتي من اشد
المعجبين برقتك واحساسك
العالي
دمتي متألقه دوما حبيبتي
انتِ الأجمل حبيبتي ام ريم
ربنا يبارك فيكِ
ده من زوقك والله
انا كل ده مش ممكن ليه يعني انا مش كدا
كدا حتخليني أخد في نفسي ؟؟؟؟
جزاكِ الله خيرا
مرورك نورني وزاد الموضوع إضائه بطالتك الجميله
دائما منوراني