اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم محمد
الله يسلمك من كل شر ومكروه
جميله جدااا عشره على عشره
ده انا على كدا من الأوائل بقى عشان اخدت الدرجه النهائيه
حبيبتي أم محمد
جزاكِ الله خيرا
على مرورك العطر
اللي دائما بيزيد مواضيعي إضائه بطالتك
بوركتي أخيتي