اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah
بجد انتي اللي كاتباها
انا بحسبها منقوله
بس بجد كلماتها معبره قوي قوي
احنا معانا شاعره كبيره صاحبه احاسيس مرهفه
ربنا يقويكي يارب وييسر لك كل امر عسير
ايوه يا حبيبتي انا اللي كاتباها
ربنا يبارك فيكِ ويكرمك يارب
شاعره ايه بس
ده حاجه بسيطه على قدي كدا
شاكره مرورك العطر
وكلماتك الجميله والرقيقه
سلمتِ وسلمت يداكِ لما كتبت
دائما منوره مواضيعي
جوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان