الموضوع
:
تعالى نشجع بعض نخس
عرض مشاركة واحدة
4th January 2013
#
3
مشرفة قسم المطبخ
الملف الشخصي:
تقييم العضو:
قوة السمعة: 254
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah
[ مشاهدة المشاركة ]
جزاكِ الله خيرا ان شاء الله هابدأ معاكي
وهاتابع معاكي عملت ايه علي قد ما اقدر
ربنا ييسر نفسي اخس قوي
ان شاء الله تخسى
عشان اشجعك انا خسيت 4كيلو ونص فى اسبوع
بس مع الرياضة لو تعرفى تروحى جم ياريت هيساعد معاكى
ولو رحتى قوليلى عشان اقولك على الاجهزة اللى هتقفى عليها
ومش قلتيلى انتى بترضعى ولا اية عشان الحبوب وقوليلى عندك كام سنة
مؤمنةبربى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى مؤمنةبربى
البحث عن المشاركات التي كتبها مؤمنةبربى