الموضوع
:
تعالى نشجع بعض نخس
عرض مشاركة واحدة
5th January 2013
#
12
مشرفة قسم المطبخ
الملف الشخصي:
تقييم العضو:
قوة السمعة: 254
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم الصبا
[ مشاهدة المشاركة ]
ماشاءالله رجيم من ورايا أنا أنا مو سمينه حيل بس لاني كنت حامل ووالده من كم شهر لسه وزني زايد
وبشارك معاكم بس من غير حبوب لاني اذا انتظمت على رجيم في الاكل مع رياضه بإذن الله حينزل وزني
بس انتو لازم تشجعوا بعض وتكتبو وزنكم وكل وحده تقولنا كم كيلو نزلت ,,,
بالتوفيق حبيباتي
اهلا بيكى معانا
ربنا يوفقك حبيبتى
طيب انا كنت 80ونص والحمد لله نزلت 4كيلو ونص الاسبوع اللى فات
ولسة هوزن بكرة ان شاء الله اشوف كام كيلو نزلت
هو انا المفروض انزل 15 كيلو انا اللى عندى بطنى بس عشان الولادة بردة
وانتى بقى عايزة تنزلى قد اية
والله المستعان
مؤمنةبربى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى مؤمنةبربى
البحث عن المشاركات التي كتبها مؤمنةبربى