الموضوع
:
تعالى نشجع بعض نخس
عرض مشاركة واحدة
5th January 2013
#
13
مشرفة قسم المطبخ
الملف الشخصي:
تقييم العضو:
قوة السمعة: 254
اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah
[ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم
هذا يومي الاول والحمد لله انتظمت بس بصراحه من غير رياضه الجو ساقعه جدا جدا بس ان شاء الله استمر لاني عزمت وتوكلت علي الله
انا ما اعرفش وزني قد ايه
قبل كده وزنت نفسي في كذا مكان وكل جهاز يديني وزن مختلف بطلت اوزن من وقتها بس انا وزني زياده شويه كتير يعني ممكن اكون بالعب في التسعينات ههههههههه اول ما اتجوزت كنت 71 نفسي ارجع للرقم ده كنت نشيطه ومفيش تعب ولا ارهاق ان شاء الله ربنا ييسر الامور
ان شاء الله تخسى بسرعة
انتى عارفة اخت جوزى كانت ماشية على رجيم وكانت بتمشى نص ساعة وتعمل مجهود فى الشقة
والحمد لله خست
انتى استمرى اسبوع على الرجيم وقوليلنا نزلتى قد اية
وان شاء الله هغيرلك الرجيم الجمعة اللى جاية
مؤمنةبربى
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى مؤمنةبربى
البحث عن المشاركات التي كتبها مؤمنةبربى