السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخواتي الاعزاء مشرفات الحاسب الالي
انا عندي مشكله انا اشتريت جهاز جديد والكتابه في المنتدى بتظهر صغيره جدا
لدرجه اني لا استطيع ان اقراء الصفحه الاساسيه للمنتدي
اما باقى الموضوعات لما ادخل بتكون كبره
وكمان لما اكتب موضوع بتكون الخط صغير ومشبيكبر اللى لما اعتمد الموضوع
بالله شفولى حل لانى ممكن البس نظاره قريب لو استمر الوضع على كده