اة يا مصر كنت زمان بقول بفخر انا مصرية وبفتخر دلوقتى فعلا خلاص تعبت
قلبى خلاص مليان بحزن والله ما اقدر اوصفة بنتى تموت وغيرها يموت كل يوم
لنفس السبب اهمال واستهتار بأرواح البشر والكل فيكى بقى حزين ما فيش فرح
كل بيت مليان بحزن الكل قلبة انجرح مش شرط ان ابنى الى مات لكن اخويا فى الوطن
انسان اكيد كان لية طموح كان لة حلم واتسرق فى غمضة عين واية السبب؟
... السبب !!!!! ان المصرى خلاص دمة اصبح خلاص رخيص من غير تمن وفى الاخر يعوضوا اهلة بكام جنية هيجيبوا اية ؟ هيجيببوا بنتى ؟هيجيبوا ابنة؟والله ولا مال الزمن
والله ما يعوض ضنا !! اة يا مصر قلبى انجرح والله ببكى ودة كلامى من جوة قلبى
فجأة كتبتة وانتى السبب . خلاص يا مصر ما بقتش عايزة اكون فى مصر ما بقتش عايزة اعيش فى مصر الناس فيكى من غير تمن !!!!!!!!!!!
كلمات كتبتها بدموع عينى
على شهداء حادث قطار البدرشين
مش هما بس وقبلهم بنتى الى راحت بسبب الاهمال
وكمان اطفال منفلوط
سمحونى يا اخواتى قلبى خلاص ما بقاش مستحمل وكان لازم افضفض معاكم ولو بكلمات قليلة