لو كنت مدير للمنتدى ليوم واحد ماذا ستفعل؟؟
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
إخوتي وأحبتي في الله

اليوم راح تكون أنتِ مدير المنتدى
بعد اذن اختنا الغالية على قلوبنا ام حفص طبعا
اليوم تخيل نفسك أنك توليت إدارة المنتدى بدل مديرتنا
الفاضلة :
ام حفص.gif)
قلنا تخيلو فقط مش تصدقوا بجد 

ما هي الأمور اللي راح تضيفها الى المنتدى ؟؟؟
ما هي الامور اللي راح تحذفها من المنتدى ؟؟؟؟
لكن تجنبوا مواضيعي ههههههههههههه

والهدف من الموضوع علشان تشوف الاداره
الامور اللي نتمنى وجودها في المنتدى
او اللي احنا مش عاوزينها في المنتدى
والاداره أكييييييييدستأخذ منها النافع والمناسب
ويتركون منها الغير مناسب
مع ان ادارتنا مش مقصره
ويبذلون عظيم الجهد
والحمد لله منتدانا من اجمل واروع المنتديات
لكن لامانع من تبدال الافكار النافعه بقصد التطوير

أنتظر آرآئكم إخوتي
ارجو ثم ارجو التفاعل وبلاش الكاميرا الخفيه اللى تبص على المواضيع وتخرج
بصراحة عجبنى فحبيت اعرف ارائكم
وطبعا راى حبيبتنا ام حفص
اثبت وجودك
..
تقرأ وترحل شارك معنا برد أو بموضوع
|