ههتم بالحاجات الفنيه للمنتدى مثلا اوسمة للاعضاء المميزين والترقيات واعلانات بنرات لللمنتدى واشهر المنتدى فى
كل مكان
والى هلغيه : هخلى مثلا الرسايل مراقبة وللمشرفين بس او الاعضاء الى مشاركتهم 100
طبعا عشان فيه اعضاء ببعتوا رسايل فيها روابط لمنتديات اخرى او ايميلات وكدا وطبعا المشرفين هيخافوا يعملوا كدا وال
100 مشاركة هتبقى اتعودت على المنتدى وكمان تبقى مراقبة من الادارة عشان تعرف المخالفات الى فى الرسايل
|