ماشاء الله الأحباب وفوا بالرد
نعم أنا أحب من أهدى لى عيوبى ودائما لى أخت جارة دائما تسألنى ماهى عيوبها وكذلك أسألها عن عيوبى وفعلا لما بيكون الكلام من صديقة الواحد بيراجع نفسه وبيتغلب على العيب ودى بتكون أحلى هدية موضوع مهم وياريت من تكتشف فيا عيب تقول لى وسأكون شاكره لها
