عرض مشاركة واحدة
قديم 21st April 2014   #1
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 254

تراب الجنه has a spectacular aura aboutتراب الجنه has a spectacular aura aboutتراب الجنه has a spectacular aura about

Eh S(24) كيف تضبطيه لدرجة انك تكونى مميزة

      

ا

خواتى الغاليات
احببت ان اكتب هذا الموضوع ونناقش طريقة لبس وضبط النقاب على العيون

وكيف لا يظهر جانب عينيكِ وكيف ترفعينه وترين بشكل جيد وكيف تتنفسين بشكل
صحيح وكيف تضبطينه انه لا ينسحب من على عينكِ وينزل وايضاً نناقش

كيف تضبطيه لدرجة انك تكونى مميزة ومنظمه فى لبسه

شغلنى جدا هذا الموضوع وتساؤل الاخوات لى فى اى مكان عام فى الشوارع
تسألنى وتقول لى :
اختى ازاى بتظبطى النقاب ؟

تعالو معى نناقش هذه القضية
اتمنى من الجميع ان يشارك برايه
و كل اخت تقولى هى لبسه ازاى
انا عن نفسى لبسه من الى بيظهر العيون وفيه طبقه نزله على العيون بس قصيره علشان التنفس اما بجى اشتريه اسمه النقاب ابو نضاره

اثبت وجودك .. تقرأ وترحل شارك معنا برد أو بموضوع

تراب الجنه غير متواجد حالياً  

التعديل الأخير تم بواسطة تراب الجنه ; 21st April 2014 الساعة 02:51 PM.

رد مع اقتباس