رد: كوسوفا الجزاء الثانى
حسبي الله ونعم الوكيل
الله المنتقم الجبار
إيه اللي هما فيه ده بس لا ضمير ولا قلب
وإيه كم الكره ده للإسلام والمسلمين
لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم
يارب اللهم إنا نسالك ان تحفظ المسلمين أينما كانوا
على أرضك يا جبار
بارك الله فيكِ وبارك ربي في مجهودك
على هذه المعلومات القيّمه
مُديرتنا الغاليه وأمي الحبيبه
جزاكِ ربي خير الجزاء
ونفع بكِ وبما قدمتي الإسلام والمسلمين
|