| اقتباس :
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة التائبة الى الله
[ مشاهدة المشاركة ]
|
|
ما شاء الله
نصائح رائعة
بس طبعا للى مش عنده اطفال
جزاك الله خيرا حبيبتى
|
الأروع مرورك نفسه يالغاليه
آنارتِ الموضوع بمروك وكلماتك العطره والجميله
مثل قلبك يا حبيبه
حبيبتي أم جنى
ربنا يعينك عليهم وعلى تربيتهم يارب
بس ممكن لو حاولنا نسرق بعض الدقائق لنستجم
علشان نقدر عليهم ويكون صدرنا واسع ويتحمل المسئوليه
ربي يحفظهم ويحميهم من كل سوء يارب
جزاكِ ربي بالمثل وأكثر
حفظكِ ربي ورعاكِ
