اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم الصبا
هههههههههه ,,, بجد ضحكت من قلبي بصراحه عمل لازم كلنا نعمله لأزواجنا ,,,
جوزيتي الجنه حبيبتي وسعيده جدا بتواجدك بيننا ولاتحرمينا جديدك ,,
أهلا وسهلا بك
جزانا واياك حبيبتى
نورتينى بمرورك الجميل
ورزقك الفردوس الاعلى ان شاء الله