![]() |
![]() |
|
|
#11 | |
![]() ![]() |
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah حلوه جدا ومعبره عن الحاله النفسيه للي كتب الكلام وبلاش اقول اللي نقله او اللي عجبه ههههههههههه بجد كلمات بسيطه بس معبره جدا احبك في الله رنوده حبيبتي حبيبة قلبي ام عبدالله منوره يا غاليه والله وحشتيني ووحشني ردودك ومشاركاتك الجميله اضحك الله سنك ماشي احسبيها زي ما انت عايزه يا جميله المهم ان انا كتبتها امتى وفي اي وقت خلاص بقى عدت هذه الفتره الحمد لله بس على فكره انتِ عارفاني وعارفه دماغي كويس وعلى فكره كمان ديه كلماتي انا وهتلاقيني مبعتراها في اكتر من مكان ومش ليا دعوه لو حد كان اقتبسها من ورايا وبدون علمي الله يسهله بقى احبك الله الذي احببتيني فيه نورتي موضوعي المتواضع وزاد اضائه بطالتك الرائعه بوركتي وجوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() ![]() |
بجد انتي اللي كاتباها
انا بحسبها منقوله بس بجد كلماتها معبره قوي قوي احنا معانا شاعره كبيره صاحبه احاسيس مرهفه ربنا يقويكي يارب وييسر لك كل امر عسير |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() ![]() |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah بجد انتي اللي كاتباها انا بحسبها منقوله بس بجد كلماتها معبره قوي قوي احنا معانا شاعره كبيره صاحبه احاسيس مرهفه ربنا يقويكي يارب وييسر لك كل امر عسير ايوه يا حبيبتي انا اللي كاتباها ربنا يبارك فيكِ ويكرمك يارب شاعره ايه بس ده حاجه بسيطه على قدي كدا شاكره مرورك العطر وكلماتك الجميله والرقيقه سلمتِ وسلمت يداكِ لما كتبت دائما منوره مواضيعي جوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
![]() ![]() |
رينا رنودة قلبي من طول عمرك كلامك يجنن واحساسك عالي نيالها يلي كاتبتبلها هالكلمات حلوين جدا |
|
|
|
|
|
#15 | |
![]() ![]() |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين جزَآكـ ْ آللَه خَيِرْ بًآركْ الله فيكْـ وًجعلهآ فيِ ميِزآن حسًنأتكْـ وًجعلَ مُستقرَ نَبِضّكْـ... |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() ![]() |
|
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() ![]() |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زوجى جنتى السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين جزَآكـ ْ آللَه خَيِرْ بًآركْ الله فيكْـ وًجعلهآ فيِ ميِزآن حسًنأتكْـ وًجعلَ مُستقرَ نَبِضّكْـ... وعليكِ السلام ورحمه الله وبركاته جزاكِ الله بالمثل وأكثر وفيكِ بارك الرحمن نورتيني بمرورك العطر وكلماتك الطيبه ام ميار أسعدني مرورك جداااا لا حرمنا الله تواجدك الدائم بينا ومعنا بوركتي أخيتي |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|