![]() |
![]() |
|
|
#11 | |
![]() ![]() |
اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah حلوه جدا ومعبره عن الحاله النفسيه للي كتب الكلام وبلاش اقول اللي نقله او اللي عجبه ههههههههههه بجد كلمات بسيطه بس معبره جدا احبك في الله رنوده حبيبتي حبيبة قلبي ام عبدالله منوره يا غاليه والله وحشتيني ووحشني ردودك ومشاركاتك الجميله اضحك الله سنك ماشي احسبيها زي ما انت عايزه يا جميله المهم ان انا كتبتها امتى وفي اي وقت خلاص بقى عدت هذه الفتره الحمد لله بس على فكره انتِ عارفاني وعارفه دماغي كويس وعلى فكره كمان ديه كلماتي انا وهتلاقيني مبعتراها في اكتر من مكان ومش ليا دعوه لو حد كان اقتبسها من ورايا وبدون علمي الله يسهله بقى احبك الله الذي احببتيني فيه نورتي موضوعي المتواضع وزاد اضائه بطالتك الرائعه بوركتي وجوزيتي الفردوس الاعلى من الجنان |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|