كيف تضبطيه لدرجة انك تكونى مميزة
ا
خواتى الغاليات
احببت ان اكتب هذا الموضوع ونناقش طريقة لبس وضبط النقاب على العيون
وكيف لا يظهر جانب عينيكِ وكيف ترفعينه وترين بشكل جيد وكيف تتنفسين بشكل
صحيح وكيف تضبطينه انه لا ينسحب من على عينكِ وينزل وايضاً نناقش
كيف تضبطيه لدرجة انك تكونى مميزة ومنظمه فى لبسه
شغلنى جدا هذا الموضوع وتساؤل الاخوات لى فى اى مكان عام فى الشوارع
تسألنى وتقول لى :
اختى ازاى بتظبطى النقاب ؟
تعالو معى نناقش هذه القضية
اتمنى من الجميع ان يشارك برايه
و كل اخت تقولى هى لبسه ازاى
انا عن نفسى لبسه من الى بيظهر العيون وفيه طبقه نزله على العيون بس قصيره علشان التنفس اما بجى اشتريه اسمه النقاب ابو نضاره
اثبت وجودك
..
تقرأ وترحل شارك معنا برد أو بموضوع
|