استخدم محرك جوجل للبحث في الملتقى

 

الرئيسية التسجيل البحث الرسائل طلب كود التفعيل تفعيل العضوية استعادة كلمة المرور
facebook facebook twetter twetter twetter twetter
آخر مواضيع المنتدى
         :: رقم شركات نقل اثاث في العاصمة الادارية (آخر رد :الحج الحج__4)       :: الورأ فى الإسلام (آخر رد :الحج الحج__4)       :: برنامج دروس من الحرمين مع الشيخ حسن بخاري ح118 (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: نور على الدرب مع معالي الشيخ يوسف بن سعيد ح35 (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: سورة البقرة مكتوبة (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: خطبة عن الأناة (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: خطبة عن الرجولة (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: خطبة أهمية حسن العشرة بين الزوجين (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: #العشاء تحبير قرآني فريد يلامس الروح#تلاوة فريدة لا توصف الشيخ#عبدالناصر_حرك#سورة_الكهف كفر أبو ذكري (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)       :: فيديو نادر ابكى كل الحاضرين ? أجمل تلاوة مرئية بأداء رائع متميز للشيخ محمد الطبلاوي !! جودة عالية h (آخر رد :ربيع الفردوس الاعلى و روضة القران)      


   
العودة   منتدى روضة القرآن > (¨`•.عالم الأسرة.•´¨) > .❤. هو جنتكِ وناركِ .❤. > الجمال والرشاقة
روابط مفيدة مشاركات اليوم البحث
 

إضافة رد
   
 
أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
 
قديم 5th January 2013   #11

الصورة الرمزية omabdullah
 
الملف الشخصي:






 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 265

omabdullah will become famous soon enough

افتراضي

      

السلام عليكم
هذا يومي الاول والحمد لله انتظمت بس بصراحه من غير رياضه الجو ساقعه جدا جدا بس ان شاء الله استمر لاني عزمت وتوكلت علي الله
انا ما اعرفش وزني قد ايه
قبل كده وزنت نفسي في كذا مكان وكل جهاز يديني وزن مختلف بطلت اوزن من وقتها بس انا وزني زياده شويه كتير يعني ممكن اكون بالعب في التسعينات ههههههههه اول ما اتجوزت كنت 71 نفسي ارجع للرقم ده كنت نشيطه ومفيش تعب ولا ارهاق ان شاء الله ربنا ييسر الامور
التوقيع:
[flash=http://www.x6x6.com/islamsignature/first/8.jpg]WIDTH=475 HEIGHT=75[/flash]


[flash=http://files2.fatakat.com/2011/6/13076841351516.gif]WIDTH=275 HEIGHT=200[/flash]

[flash1=http://im26.gulfup.com/2012-06-10/1339335923471.gif]WIDTH=225 HEIGHT=250[/flash1]

من مواضيعي في الملتقى

omabdullah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 5th January 2013   #12
مشرفة قسم المطبخ
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 254

مؤمنةبربى will become famous soon enoughمؤمنةبربى will become famous soon enough

افتراضي

      

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم الصبا [ مشاهدة المشاركة ]
ماشاءالله رجيم من ورايا أنا أنا مو سمينه حيل بس لاني كنت حامل ووالده من كم شهر لسه وزني زايد

وبشارك معاكم بس من غير حبوب لاني اذا انتظمت على رجيم في الاكل مع رياضه بإذن الله حينزل وزني

بس انتو لازم تشجعوا بعض وتكتبو وزنكم وكل وحده تقولنا كم كيلو نزلت ,,,

بالتوفيق حبيباتي

اهلا بيكى معانا
ربنا يوفقك حبيبتى
طيب انا كنت 80ونص والحمد لله نزلت 4كيلو ونص الاسبوع اللى فات
ولسة هوزن بكرة ان شاء الله اشوف كام كيلو نزلت
هو انا المفروض انزل 15 كيلو انا اللى عندى بطنى بس عشان الولادة بردة
وانتى بقى عايزة تنزلى قد اية
والله المستعان
مؤمنةبربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 5th January 2013   #13
مشرفة قسم المطبخ
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 254

مؤمنةبربى will become famous soon enoughمؤمنةبربى will become famous soon enough

افتراضي

      

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omabdullah [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم
هذا يومي الاول والحمد لله انتظمت بس بصراحه من غير رياضه الجو ساقعه جدا جدا بس ان شاء الله استمر لاني عزمت وتوكلت علي الله
انا ما اعرفش وزني قد ايه
قبل كده وزنت نفسي في كذا مكان وكل جهاز يديني وزن مختلف بطلت اوزن من وقتها بس انا وزني زياده شويه كتير يعني ممكن اكون بالعب في التسعينات ههههههههه اول ما اتجوزت كنت 71 نفسي ارجع للرقم ده كنت نشيطه ومفيش تعب ولا ارهاق ان شاء الله ربنا ييسر الامور

ان شاء الله تخسى بسرعة
انتى عارفة اخت جوزى كانت ماشية على رجيم وكانت بتمشى نص ساعة وتعمل مجهود فى الشقة
والحمد لله خست
انتى استمرى اسبوع على الرجيم وقوليلنا نزلتى قد اية
وان شاء الله هغيرلك الرجيم الجمعة اللى جاية
مؤمنةبربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 5th January 2013   #14

الصورة الرمزية omabdullah
 
الملف الشخصي:






 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 265

omabdullah will become famous soon enough

افتراضي

      

ان شاء الله باذن الله
انا تخنت من بعد الولاده التانيه وبرضو المشكله الكبري البطن موش بترجع خالص
التوقيع:
[flash=http://www.x6x6.com/islamsignature/first/8.jpg]WIDTH=475 HEIGHT=75[/flash]


[flash=http://files2.fatakat.com/2011/6/13076841351516.gif]WIDTH=275 HEIGHT=200[/flash]

[flash1=http://im26.gulfup.com/2012-06-10/1339335923471.gif]WIDTH=225 HEIGHT=250[/flash1]

من مواضيعي في الملتقى

omabdullah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 6th January 2013   #15
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 0

حبيبة الرحمن نغومه will become famous soon enough

افتراضي

      

انا ولدت من فتره وبعاني برضه من مشكلة البطن بس بنزل تمرينات ايروبيكس وبحاول اخفف من اكلي والله المستعان
حبيبة الرحمن نغومه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 6th January 2013   #16
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 0

حبيبة الرحمن نغومه will become famous soon enough

افتراضي

      

ربنا يوفقنا جميعا
حبيبة الرحمن نغومه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 6th January 2013   #17
مشرفة قسم المطبخ
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 254

مؤمنةبربى will become famous soon enoughمؤمنةبربى will become famous soon enough

افتراضي

      

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيبة الرحمن نغومه [ مشاهدة المشاركة ]
انا ولدت من فتره وبعاني برضه من مشكلة البطن بس بنزل تمرينات ايروبيكس وبحاول اخفف من اكلي والله المستعان

ربنا يعينك اختى ان شاء الله
هتنضمى معانا ولا اية
وقوليلنا وزنك كام
مؤمنةبربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 7th January 2013   #18
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 248

المحبة في الله will become famous soon enough

افتراضي

      

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ما شاء الله
أخواتي

ربنا يوفقكم وتوصلوا للوزن اللي تتمنوه
وان شاء الله تعينه بعض وتشجعه بعض
وربنا ييسر اموركم
اللهم آآآمين

انا عندي اضافة صغيرة و طريفة
اليومين دول يمكن خسيت ب 4 كيلو ليس بالرجيم لكن بالركض وراء جرو صغير عنده شهر تقريبا
مجنني و طول اليوم و انا اركض لاني ما احب الكلاب اخافهم و ما احب يلمسني و انتم عارفين انه الكلاب تحب تلعق و تحتك بينا لذا تلاقيني اتجنب انه يلمسني ههههههه
اهرب منه ابني فرضه عليه ههههههههههههه و انا طول اليوم في نشاط اركض كل ما حبيت انظف مكانه او اعطيه الاكل
مش محتاجة اخصص رجيم اخذت فيما فيه الكفاية من الجيم
هههههههههههههه
الله يوفق الجميع حبيت اضحكم شوي

بالتوفيق
المحبة في الله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 7th January 2013   #19
مشرفة قسم المطبخ
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 254

مؤمنةبربى will become famous soon enoughمؤمنةبربى will become famous soon enough

افتراضي

      

اقتباس : المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحبة في الله [ مشاهدة المشاركة ]
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ما شاء الله
أخواتي

ربنا يوفقكم وتوصلوا للوزن اللي تتمنوه
وان شاء الله تعينه بعض وتشجعه بعض
وربنا ييسر اموركم
اللهم آآآمين

انا عندي اضافة صغيرة و طريفة
اليومين دول يمكن خسيت ب 4 كيلو ليس بالرجيم لكن بالركض وراء جرو صغير عنده شهر تقريبا
مجنني و طول اليوم و انا اركض لاني ما احب الكلاب اخافهم و ما احب يلمسني و انتم عارفين انه الكلاب تحب تلعق و تحتك بينا لذا تلاقيني اتجنب انه يلمسني ههههههه
اهرب منه ابني فرضه عليه ههههههههههههه و انا طول اليوم في نشاط اركض كل ما حبيت انظف مكانه او اعطيه الاكل
مش محتاجة اخصص رجيم اخذت فيما فيه الكفاية من الجيم
هههههههههههههه
الله يوفق الجميع حبيت اضحكم شوي

بالتوفيق

ههههههههههه
جزاكى الله خيرا اختى الغالية على هالباسمة
ربنا معاكى انا اخاف اعدى من جنبهم
ربنا يعينك
بس حبيبتى تربية الكلاب فى البيت حرام لغير الحراسة والله اعلم
مؤمنةبربى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 20th September 2013   #20
 
الملف الشخصي:





 


تقييم العضو:
قوة السمعة: 0

احب ربي will become famous soon enough

افتراضي رد: تعالى نشجع بعض نخس

      

السلام عليكم ورحمه الله
اختي الحبيبه انا بنتي عمرها 16 سنه وعمله عمليه الزيده وبقه بطبها كبيره بعد العمليه ارجو المساعده برسام او اي كريمات للبطن
احب ربي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد
   
الكلمات الدلالية (Tags)
بترضع, رجيم
 

   
الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أضواء على كتاب الله !!! ديني يقيني روضة علوم القرآن و التفسير والإعجازالعلمى 135 27th March 2017 09:52 AM
وصف الجنة فى القرآن أم حفص روضة العقيدة 5 28th May 2013 06:45 PM
50 سؤالا وجوابا في العقيدة !!! ديني يقيني روضة العقيدة 4 16th March 2012 07:23 PM


   
 

vBulletin® v3.8.7, Copyright ©, TranZ by Almuhajir