![]() |
![]() |
آخر مواضيع المنتدى |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1 | |
|
مدير ومالك المنتديان
![]() |
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته المره دى انا بقى اللى هسأل :) سطبت برنامج الكوريل فيديو ستديو x7 وشغال بيه تمام على ويندوز8.1 لما سطبت ويندوز7 اتهبل ومش عاوز يشتغل وبيجيب المشكله دى ![]() ![]() مسحتو وسطبتو كثييييير وقفلت النت وبرنامج الفيرس وعملت شويه رياضه كدا وبرضه هو حالف انه ما يشتغل قولت اجرب اديلو معلقه عسل نحل على الريق يمكن يشتغل :) منتظر الاجابه يا جماعه المصدر... اثبت وجودك
..
|
|
![]() من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|