![]() |
![]() |
|
|
#1 |
![]() ![]() |
وبعدين يا دنيا معاكي هو انا كل محلم حلم جميل تخطفي يا دنيا الحلم؟ وينطفي من حواليا النور ويصبح قلبي من تاني مهجور ***** انا مش طالب منك يا دنيا فلوس ولا قصور انا طالب منك تسيبيلي القلب الحنون كتير يا دنيا عليا ولا مستخسراها فيا ***** عجبي عليك يا زمن ماشي بالمقلوب ده اللي يطلب منك يا زمان قلب طيب وحبوب تديله فوق دماغه وتسرق منه احلامه تقلقه في صحيانه وتسرق منه حتى احلامه ***** كفاكي بقى يا دنيا غرور كان حلم يا دنيا قلبتيه لكابوس كان امل يا دنيا قلبتيه الى انكسار مهنش عليكي يا دنيا اني اعيش مستور مع قلب طيب عطوف حنون ***** من تاليفى اثبت وجودك
..
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دنيا غريبه ... والبشر مثلها أغراب!!! | ديني يقيني | - الشعر و القصائد و القصص و همس الكلمات وعذب الخواطر | 4 | 14th November 2012 10:57 PM |
|
|