![]() |
![]() |
|
|
#1 |
![]() ![]() |
وبعدين يا دنيا معاكي هو انا كل محلم حلم جميل تخطفي يا دنيا الحلم؟ وينطفي من حواليا النور ويصبح قلبي من تاني مهجور ***** انا مش طالب منك يا دنيا فلوس ولا قصور انا طالب منك تسيبيلي القلب الحنون كتير يا دنيا عليا ولا مستخسراها فيا ***** عجبي عليك يا زمن ماشي بالمقلوب ده اللي يطلب منك يا زمان قلب طيب وحبوب تديله فوق دماغه وتسرق منه احلامه تقلقه في صحيانه وتسرق منه حتى احلامه ***** كفاكي بقى يا دنيا غرور كان حلم يا دنيا قلبتيه لكابوس كان امل يا دنيا قلبتيه الى انكسار مهنش عليكي يا دنيا اني اعيش مستور مع قلب طيب عطوف حنون ***** من تاليفى اثبت وجودك
..
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
مؤسس الموقع
![]() |
بارك الله فيك ...
وجعله فى ميزان حسناتك .. ونفع بك ... |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
![]() ![]() |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
جزاكِ الله الفردوس الاعلى حبيبتى فى الله ام حفص نورتى موضوعى المتواضع بارك الله فيكِ واحسن اليكِ يارب العالمين |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() ![]() |
بسم الله الرحمن الرحيم
همة رائعة حبيتي واصلي هذا الجهد نسأل الله لك التوفيق |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() ![]() |
اسمحي لي ابدي اعجابي بقلمك وتميزك واسلوبك الراقي وتالقك ...
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() ![]() |
جزاك الله خيرا اختى تسلم يداك ,,, على الكلام الرائع فى انتظار المزيد ورزقك الله الفردوس الاعلى |
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() ![]() |
بسم الله الرحمن الرحيم
جزاك الله خير ونفع بك وحقق الله مبتغاك |
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دنيا غريبه ... والبشر مثلها أغراب!!! | ديني يقيني | - الشعر و القصائد و القصص و همس الكلمات وعذب الخواطر | 4 | 14th November 2012 10:57 PM |
|
|