![]() |
![]() |
آخر مواضيع المنتدى |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1 | |
![]() ![]() |
![]() واحـــــد بيحـب زوجتــــــــــــــه اوووووووووووى وبيقـــولهــــا انتى اكيـــــــــــد عملالى عمل علشان احبك الحب ده كله!! فردت بتقوله اه عاملة لك عمل ^_^ .. .. . . .. ... أيوة طبعاً اومال يعني انت هتحبني الحب دا كله بالساهل !! انا كل اول شهر باخذ مبلغ معين كده واديه للشيخ بتاع الجامع اللي ورانا ... علشان يطلعه صدقة بنية دوام سعادتنا ![]() وباخد أي حاجة فيها عرقك (( قَطَرك يعني )) .. واغسلها واكويها وارجعهالك معطرة ![]() وانا بعمل لك الأكل بقعد اقرا عليه شوية كلام .. أيووووووون .. بقعد اقول يااااااااارب يطلع حلو علشان هو تعبان طول النهار في شغله و جعان ونفسي أوي ابسطه ![]() وبحط لك في هدومك حجاب .. مش حجاب واحد لأ كتييييييير علشان كل ما تيجي تطلع حاجة من جيبك تلاقي ورقة بقولك فيها " بحبك " أو " وحشتني " أو " خلي بالك منى .. انا ماليش غيرك " وكل يوم قبل ما تخرج بقعد اقرا أدعية في سري واستودعك وادعي ربنا يحرسك ويحميك بذمتك مش عَمل جامد وما يخرش الماية واحسن من بتاع ام حزمبل واشتاتا أشتوت ؟؟ لأ وايه .. احلى حاجة في العمل ده انك كل ما تصلي وتتوضى و تقرأ قرآن سوا العمل مفعوله يزيد مش بيبطل ايه رايكم لو الموضوع عجبكم ياريت نعمل كلنا كدا ونوصى كل ما نعرفه دمت بودكم وحبكم اثبت وجودك
..
|
|
![]() من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() ![]() |
هههههههههه ,,, بجد ضحكت من قلبي بصراحه عمل لازم كلنا نعمله لأزواجنا ,,,
جوزيتي الجنه حبيبتي وسعيده جدا بتواجدك بيننا ولاتحرمينا جديدك ,, أهلا وسهلا بك |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() ![]() |
نحن واياكى اختى الغاليه نورتينى بمرورك حبيبتى |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() ![]() |
حبيبتي الغالية اهلا وسهلا بك في صفحات الحياة الزوجية اضحك الله سنك يا حبيبتي خاصة (اشتاتا اشتوت) لانها اصبحت موضة عصر هالايام عند النساء مع الاسف بارك الله بك وجعلنا نعمل لازواجنا مثل ما قلت وليس اشتاتا اشتوت موضوع مميز ويستحق التثبيت |
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() ![]() |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نسيم القلوب حبيبتي الغالية اهلا وسهلا بك في صفحات الحياة الزوجية اضحك الله سنك يا حبيبتي خاصة (اشتاتا اشتوت) لانها اصبحت موضة عصر هالايام عند النساء مع الاسف بارك الله بك وجعلنا نعمل لازواجنا مثل ما قلت وليس اشتاتا اشتوت موضوع مميز ويستحق التثبيت اهلا بك حبيبتى بارك الله فيك جزاك الله خيرا على مرورك الجميل ورزقك الفردوس الاعلى |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
مؤسس الموقع
![]() |
سدد الله على الخير خطاك ....
ونفع بك الإسلام و المسلمين |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() ![]() |
ههههههههه والله ضحكت من كل قلبى فعلا عمل جميل ولذيذ ولازم نعمله لأزواجنا جزاك الله خيرا من عنوانه خضنى وخلانى لازم ادخل اقرأه |
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() ![]() |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Gewyreia ههههههههه والله ضحكت من كل قلبى فعلا عمل جميل ولذيذ ولازم نعمله لأزواجنا جزاك الله خيرا من عنوانه خضنى وخلانى لازم ادخل اقرأه جزاك الله خيرا اختى جويريه اسعديني بمرورك العطر بارك الله فيك واسعدك فى الدنيا والآخره بعد الشر حبيبتى عليك معلش هو العنوان خدعه لشد القارئ للموضوع نفعنا الله واياك به |
|
|
من مواضيعي في الملتقى
|
||
|
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كيف تقولين ( لا ) لزوجك دون إهانة رجولته | نسيم الصبا | .❤. هو جنتكِ وناركِ .❤. | 12 | 31st January 2014 11:20 AM |
| عايزة تعملي موضوع وتنسقيه ادخلي هنا من الألف الى الياء بإذن الله҉ | التائبة الى الله | روضة التصاميم والجرافيكس | 20 | 25th June 2013 10:00 PM |
| ;كيف تصبحين صديقه لزوجك ؟؟؟؟؟ | ام ريم | .❤. هو جنتكِ وناركِ .❤. | 4 | 7th January 2013 07:22 PM |
| سر حبك لزوجك ماهو موضوع للنقاش | أم حفص | .❤. هو جنتكِ وناركِ .❤. | 4 | 17th April 2012 04:59 PM |
|
|